СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО КІНЕМАТОГРАФУ В ОДЕСІ в першій половині 1920-х років (на матеріалах спогадів М.Капчинського)
DOI:
https://doi.org/10.18524/2519-2523.2014.9.117900Ключові слова:
спогади, Михайло Капчинський, кінематограф в Одесі, Одеське управління ВУФКУ.Анотація
В статті досліджуються спогади одного з організаторів кіновиробництва в Одесі. Визначені особливості значення спогадів як джерела для вивчення історії розвитку кіно в Одесі на початку 1920-х років.
Посилання
Архів Музея кіно в Одесі. – Ф. 1. - Од. зб. 2. – Арк. 1.
Костроменко В. А студия живет. // Одесский вестник. – 26 травня, 1994.
Капчинский О. Нагретые солнцем львы // OP CAMEAX. – 1999. – 2 липня.
Костроменко В. Очерки истории Одесской киностудии. — Одесса, 2010.
Островский Г. Л. Одесса, море, кино: страницы далекой и близкой: путеводитель. – Одесса, 1989.
Малиновский А. Кино в Одессе. – Одесса, 2000.
Шкловский В. Б. За сорок лет кино. – М., 1965.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Чорноморська минувшина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).