ЯКУ ІСТОРІЮ ПОВИННІ ВЧИТИ ДІТИ У 5-МУ КЛАСІ: ДО ПРОБЛЕМИ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОПЕДЕВТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2519-2523.2020.15.218687

Анотація

[Рецензія на видання «Концепція та програми викладання історії України в школі (проект). Матеріали IV та V Робочих нарад з моніторингу шкільних підручників України»: «Програма викладання історії України в школі. 5-й клас: «Вступ до історії» (автор Н. Яковенко). – К., Видавничий дім «Стилос», 2009].

Посилання

Ohneviuk, V., 2007. Do pytannia pro zmist istorychnoi osvity. Kontseptualni zasady suchasnoi shkilnoi istorychnoi osvity. Zbirnyk dokumentiv i naukovykh prats. Berdiansk. [in Ukrainian]

Rozenbaum, S., 2010. Natsionalni aspekty v suchasnykh polskykh navchalnykh prohramakh z istorii. Istorychna osvita: yevropeiskyi ta ukrainskyi dosvid. Vykladannia natsionalnoi istorii v shkolakh Tsentralnoi i Skhidnoi Yevropy. Kyiv. [in Ukrainian]

Pastushenko, R., 1999. Kontseptualni zasady istorychnoi osvity («kruhlyi stil» na storinkakh zhurnalu). Istoriia Ukrainy, 4, pp. 3-6. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-11

Номер

Розділ

РЕЦЕНЗІЇ, ІНФОРМАЦІЯ