РОЛЬ НАЦІОНАЛЬНИХ СИМВОЛІВ У БРЕНДИНГУ УКРАЇНСЬКИХ ТОВАРІВ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2519-2523.2024.19.317421Ключові слова:
брендинг, національні символи, українські товари, культурна ідентичність, маркетинг, національна спадщина, історія брендингуАнотація
Стаття аналізує роль національних символів у формуванні брендингу українських товарів. Розглянуто історичний розвиток використання елементів культурної ідентичності, таких як герби, орнаменти, кольори та мотиви, у процесі створення позитивного іміджу продукції на внутрішньому та міжнародному ринках. Особливу увагу приділено сучасним прикладам успішного використання національної ідентичності в маркетингових стратегіях.
Посилання
Boiko, L. (2007). Ukrainska kultura v umovakh sotsialistychnoho realizmu. Kyiv. [in Ukrainian].
Herasymenko, T. (2017). Ukrainskyi biznes u postradianskomu prostori: Modeli rozvytku ta hlobalizatsiia. Kharkiv. [in Ukrainian].
Honcharuk, V. (2004). Istoriia ekonomiky Ukrainy. Kyiv: Lybid, 2004. [in Ukrainian].
Ivanov, V. M. (2008). Istoriia ukrainskoi symvoliky. Kyiv. [in Ukrainian].
Kovalenko, A. (2019). Brendynh v Ukraini: Vid natsionalnoi identychnosti do hlobalnykh rynkiv. Kyiv. [in Ukrainian].
Kravets, I. (2018). Ekonomichni reformy v Ukraini v postradianskyi period. Kyiv. [in Ukrainian].
Kravchenko, I. V. (2020). Marketynh i brendynh: teoriia ta praktyka dlia Ukrainy. Kyiv. [in Ukrainian].
Lytvyn, S. M. (2018). Brendynh u postradianskomu prostori: ukrainski realii ta mizhnarodnyi dosvid. Kyiv: Nika-Tsentr, 2018. [in Ukrainian].
Melnychuk, V. Ya. (2002). Ukrainska kultura v period natsionalnoho vidrodzhennia. Kyiv. [in Ukrainian].
Petrenko, I. (2011). Kulturna polityka Radianskoi Ukrainy. Kharkiv. [in Ukrainian].
Subtelnyi, O. (1994). Ukraina: Istoriia. Kyiv. [in Ukrainian].
Fedorova, N. (2020). Sotsialna vidpovidalnist biznesu ta brendynh v Ukraini. [in Ukrainian].
Shevchenko, O. (2005). Istoriia ukrainskoho mystetstva v radianskyi period. Kyiv. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).